Wydadzą więcej na e-reklamę

Jak donosi InternetNews, wydatki na reklamę w Internecie wzrosną w przyszłym roku w Stanach Zjednoczonych o 16%.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez firmę Global Insight, wpływy branży reklam on-line osiągnął w roku 2003 niemal 5 mld. USD. Całkowita wartość branży reklamowej wzrośnie natomiast w przyszłym roku o 6% i osiągnie 241,7 mld. USD. Według prognoz wartość amerykańskiego rynku reklamowego ma z roku na rok rosnąć i osiągnąć 285 mld w roku 2006. Jednakże pomimo przewidywanego wzrostu wydatków na reklamę, e-reklama ma nadal zaliczać się do "gorszej kategorii". Jej udział w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych nie przekroczy do 2006 roku poziomu około 3%.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.