Spadają wydatki na e-reklamę

W ciągu pierwszych trzech kwartałów br. wydatki na reklamę w Internecie spadły w USA o 18% w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Jak wynika z ostatniego raportu opublikowanego przez nowojorską firmę CMR, w Stanach Zjednoczonych wydatki na kampanie reklamowe on-line wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2002 r. 3,8 mld USD. W analogicznym okresie roku poprzedniego kwota ta wynosiła 4,6 mld USD. Całkowite wydatki na reklamę w okresie od stycznia do września kształtowały się na poziomie 84,4 mld USD i były wyższe od ubiegłorocznych o 2,2% (82,6 mld USD).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.