Więcej kasy na e-reklamę

Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez eMarketer, wydatki na reklamę internetową w Stanach Zjednoczonych wyniosą w przyszłym roku 6,7 mld USD.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Kwota ta ma być nieco wyższa od 6,38 mld USD, jakie reklamodawcy przeznaczyć mają na kampanie reklamowe on-line w tym roku. Czyżby oznaczało to nadejście dobrych czasów dla internetowej reklamy ? Wszak tegoroczne wydatki na reklamę w sieci są o 11,5% niższe niż w roku 2001. eMarketer prognozuje także, że w okresie 2002 – 2005, nakłady na nią wzrosną o 12,5%. W roku 2004 wydatki na reklamę on-line, mają wynieść w USA 7,2 mld USD, a w roku następnym wzrosnąć do 8,1 mld.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.