"Prawdziwy Efekt" reklamy on-line

I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły nowe narzędzie badawcze – "Prawdziwy Efekt", które służy do pomiaru skuteczności internetowych kampanii reklamowych.

Funkcjonowanie "Prawdziwego Efektu" opiera się na audycie internetowej kampanii reklamowej, realizowanym z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizie postaw konsumenckich internautów, do których kampania została skierowana. Takie połączenie informacji umożliwia bardziej obiektywną ocenę skuteczności kampanii. System "Prawdziwy Efekt" aby działał, musi być jednak zainstalowany zarówno na stronie na której znajduje się reklama, jak i na tej do której przekierowuje ona internautę.

Audyt kampanii dostarcza informacji o jej bezpośrednim efekcie: ilu internautów kliknęło na reklamie, ile wykonali wizyt i czas ich trwania, ścieżki i profile wizyt użytkowników na reklamowanej stronie czy CTR. Audyt dostarcza również informacji o tym, jak zachowywali się internauci na reklamowanej witrynie i czy nastąpiła realizacja założeń marketingowych kampanii (Post Click Analysis). W trakcie trwania kampanii przeprowadzane są również badanie ankietowe online użytkowników witryn na których wyświetlana jest kampania.

"Prawdziwy Efekt" został już wykorzystany w jednej z kampanii prowadzonej przez FastBridge (dział interaktywnego domu mediowego Initiative Media), zdobywając przy tym pozytywne opinie.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.