Opłacalna obecność w Sieci

Jak wynika z raportu opublikowanego przez E-Commerce Times, a stworzonego na podstawie badań przeprowadzonych przez Harris Interactive, ponad 80% spośród amerykańskich małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), które posiadały swoje serwisy internetowe latem 2001 roku, zdobyło za ich pośrednictwem nowych klientów.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Spośród wszystkich firm które jako jeden z kanałów sprzedaży wykorzystują e-commerce, 59% uważa że dzięki niemu zwiększyła się ich sprzedaż w IV kwartale 2001 roku. 54% twierdzi natomiast, że dzięki wprowadzeniu internetowych "help desków" zwiększyła się ich efektywność pracy.

Około 74% MSP biorących udział w badaniu, stwierdziło że właśnie perspektywa pozyskania nowych klientów była najbardziej istotnym powodem dla zaistnienia w wirtualnym świecie. Innymi wymienianymi przez respondentów argumentami były m.in.: wzrost sprzedaży i redukcja kosztów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.