Start Q-netu

Dziś uruchomiona została nowa sieć e-reklamowa - Q-net, należąca do ClickAd, łączącego dotychczas funkcje właściciela sieci reklamowej i brokera. Q-net grupuje obecnie kilkadziesiąt znanych witryn internetowych – m.in. MTV, National Geographic, Maxim oraz Expander.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Powołanie, czy raczej wydzielenie Q-net, oznacza uporządkowanie struktury organizacyjnej ClickAd – brokera reklamy internetowej – który jest właścicielem nowej sieci. "Od początku dążono do tego, aby obie firmy skupiały się na odrębnych zadaniach: ClickAd będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie reklamodawców, natomiast zadaniem Q-netu.pl będzie sprzedaż powierzchni reklamowej w Internecie. Decyzja o uruchomieniu Q-net została podjęta w oparciu o rzeczywiste wyniki finansowe i istniejącą współpracę z liczącymi się klientami m. in. OMD, Mediacom, MindShare, CR Media, Optimedia, Zis, Adserver Media" – tłumaczy Maciej Sobierajski, Dyrektor Generalny ClickAd.

Q-net.pl współpracuje z pond czterdziestoma witrynami internetowymi - do sieci należą m.in. Elfin.pl, Biznesnet.pl, Eurobankier.pl, Biznespolska.pl, MediaRun.pl, e-prawnik, e-Fund, Życie Warszawy, Warsaw Voice oraz MTVclassic.pl. Wszystkie witryny zrzeszone w Q-net są odwiedzane przez ponad 2 000 000 unikalnych użytkowników, oraz notują ponad 12 000 000 odsłon wszystkich stron miesięcznie. W Polsce konkurencję dla sieci Q-net stanowią Ad.net, ARBOmedia i IDMnet, które grupują po ok. 100 serwisów internetowych każda. Współpracują one już od dawna na rynku w zakresie wypracowania standardów badania profili internautów (badanie "Prawdziwy Profil"), zapewne Q-net powinien wkrótce ogłosić akces do tego typu inicjatyw. Zasadniczo posiadają też podobną strukturę właścicielską, organizacyjną, tzn. sieć reklamowa jest powiązana z dużym brokerem reklamy – w przypadku Ad.net są to CRMedia, ARBOmedia – Integrated Media Sales. Inaczej wygląda natomiast sprawa z IDMnet (historyczne rozwinięcie akronimu to Internetowy Dom Mediowy), wchodzącym w skład Grupy Super Media.

Przygotowaniem serwisu Q-net.pl zajęła się firma Media Run Group. Serwis jest oparty o system do zarządzania treścią CRM Enginix.

Więcej informacji:

http://www.q-net.com.pl

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.