Navision chce podwoić liczbę partnerów

Microsoft zamierza wzmocnić pozycję rynkową Navision w Polsce, poszerzając kanał sprzedaży systemów ERP tej marki. W przyszłym tygodniu firma rozpocznie rozmowy z integratorami i dostawcami oprogramowania wspomagającego zarządzanie.

Wydarzenia
24 lutego 2017 r.

Rama agile okazuje się często niezwykle skutecznym sposobem realizacji projektów IT. Dość powszechne jest fałszywe przekonanie, że zaletą...

Zarejestruj się
27 lutego 2017 r.

Przebieg warsztatów opierać się będzie na analizie, wspólnie z uczestnikami, poszczególnych etapów tworzenia usług mobilnych z perspektywy...

Zarejestruj się
Na październik br. firma zaplanowała prezentacje w Lublinie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu. W następnym miesiącu spotkania rekrutacyjne odbędą się w województwach łódzkim i mazowieckim.

„Chcemy pozyskać do współpracy kolejne firmy, aby zwiększyć sprzedaż i dostępność rozwiązań Navision w wybranych regionach. Sądzimy, że do czerwca przyszłego roku uda nam się podwoić liczbę partnerów. Już obecnie współpracuje z nami ok. 30 firm” – mówi Mariusz Wołodźko, Channel Partner Manager w Microsoft Business Solutions (Navision).

Umowy partnerskie będą dotyczyć wdrożeń systemów Axapta i Attain. Navision nie będzie już promował rozwiązań XAL, ale utrzyma wsparcie dla tego systemu. Zakończenie pierwszego etapu rekrutacji nowych partnerów przewidziano na grudzień br.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.