Internet zmienia przyzwyczajenia klientów

Wielka Brytania: według najnowszych badań przeprowadzonych przez Barclaycard, ilość zakupów dokonywanych w Internecie rośnie w godzinach wieczornych. Jedna trzecia wszystkich transakcji zawieranych w wirtualnych sklepach ma miejsce między godziną osiemnastą a dziewiątą rano.

Wydarzenia
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Raport Barclaycarda zwraca uwagę, jak zmieniają się zakupowe trendy na Wyspach Brytyjskich. Coraz więcej osób korzysta z Internetu przy dokonywaniu zakupów, ponieważ w ciągu dnia pracy nie starcza im czasu na zakupy w tradycyjnych sklepach.

„Bardzo zapracowane osoby nie mają czasu na zrobienie zakupów w przerwie na lunch. Często, zwłaszcza gdy chodzi o wartościowe zakupy, jak np. opłacanie wycieczek czy wyjazdów, klienci chcą ich dokonać w domowym zaciszu i podjąć decyzję razem ze swym partnerem” – czytamy w raporcie. Właśnie oferty turystyczne i usługi finansowe oferowane w Internecie cieszą się największym zainteresowaniem w godzinach nocnych.

Barclaycard szacuje też, że kwota wydana przez Brytyjczyków na internetowe zakupy osiągnie w tym roku 7 mld GPB (11,16 mld EUR) i będzie stanowić 4% wszystkich zakupów dokonanych przez mieszkańców Wlk. Brytanii.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.