Internet zmienia przyzwyczajenia klientów

Wielka Brytania: według najnowszych badań przeprowadzonych przez Barclaycard, ilość zakupów dokonywanych w Internecie rośnie w godzinach wieczornych. Jedna trzecia wszystkich transakcji zawieranych w wirtualnych sklepach ma miejsce między godziną osiemnastą a dziewiątą rano.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Raport Barclaycarda zwraca uwagę, jak zmieniają się zakupowe trendy na Wyspach Brytyjskich. Coraz więcej osób korzysta z Internetu przy dokonywaniu zakupów, ponieważ w ciągu dnia pracy nie starcza im czasu na zakupy w tradycyjnych sklepach.

„Bardzo zapracowane osoby nie mają czasu na zrobienie zakupów w przerwie na lunch. Często, zwłaszcza gdy chodzi o wartościowe zakupy, jak np. opłacanie wycieczek czy wyjazdów, klienci chcą ich dokonać w domowym zaciszu i podjąć decyzję razem ze swym partnerem” – czytamy w raporcie. Właśnie oferty turystyczne i usługi finansowe oferowane w Internecie cieszą się największym zainteresowaniem w godzinach nocnych.

Barclaycard szacuje też, że kwota wydana przez Brytyjczyków na internetowe zakupy osiągnie w tym roku 7 mld GPB (11,16 mld EUR) i będzie stanowić 4% wszystkich zakupów dokonanych przez mieszkańców Wlk. Brytanii.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.