Hoga.pl w ARBOmedia Polska

Portal Hoga.pl podpisał umowę z ARBOmedia Polska, na mocy której dom mediowy będzie reprezentować wybrane serwisy portalu Hoga.pl od strony sprzedaży powierzchni reklamowej.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Serwisy portalu reprezentowane przez ARBOmedia Polska to m.in. rajdy.hoga.pl - serwis o rajdach i wyścigach samochodowych, hardware.hoga.pl - informacje o sprzęcie komputerowym, software.hoga.pl - informacje ze świata oprogramowania komputerowego, logo.hoga.pl - serwis, z którego można pobrać logosy i dzwonki do telefonów komórkowych, gryonline.hoga.pl - serwis poświęcony sieciowym wersjom gier planszowych, słownych, karcianych i kasynowych, studia.hoga.pl - informacje o rekrutacji na uczelnie wyższe, pkp.hoga.pl - informator, w którym znajduje się rozkład jazdy PKP.

Tych siedem serwisów cieszy się największym zainteresowaniem internautów i ma najlepszą oglądalność spośród wszystkich serwisów znajdujących się w portalu Hoga.pl. Wśród nich wyróżniają się z kolei serwisy poświęcone rajdom samochodowym, sprzętowi i oprogramowaniu komputerowemu oraz informator kolejowy. Każdy z nich może poszczycić się kilkunastoma tysiącami odwiedzin dziennie. „Oglądalność portalu we wrześniu 2002 r. przekroczyła 15 mln odsłon, natomiast wspomniane serwisy zostały odsłonięte 3,5 mln razy" – mówi Wawrzyniec Kuźmicz z Hoga.pl.

ARBOmedia Polska ma wyłączność na sprzedaż reklam w serwisach, o których mówi podpisana umowa. Do tej pory 7% przychodów firmy Hoga.pl było generowanych przez sprzedaż reklam na stronach portalu. Podpisując umowę z ARBOmedia, zarząd Hogi liczy na 50-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży reklam. Reklamy pozyskane przez ARBOmedia mają mieć dla Hogi także znaczenie „wizerunkowe”. „Liczymy na to, że za sprawą ARBOmedia w naszych serwisach znajdą się reklamy dużych i uznanych firm, co podniesie także prestiż portalu Hoga.pl” – dodaje Wawrzyniec Kuźmicz.

Podobną umowę Hoga podpisała także z domem mediowym AdNet. Na jej mocy AdNet uzyskał wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach biznesowych i finansowych portalu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.