Przebojowy OnetKonent

Ruszyła największa kampania reklamowa w historii portalu Onet.pl. Za jej pośrednictwem firma promuje swą usługę OnetKonekt – nowy ogólnopolski numer dostępowy do Internetu.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
OnetKonekt jest rozszerzeniem marki Onet.pl, dlatego twórcy reklamy skupili się na zwróceniu uwagi odbiorców na fakt, że OnetKonekt jest dostępem do wszystkich zasobów Internetu, a nie tylko do portalu Onet.pl.

Reklamowy spot jest oparty na utworze „Chcemy być sobą” skomponowanym i napisanym przez Zbigniewa Hołdysa w roku 1982. Na potrzeby kampanii OnetKonekt Hołdys nagrał ten utwór w nowej aranżacji.

Na uwagę zasługują sceny nakręcone nad Nowym Targiem, na wysokości 4000-1200 metrów nad lotniskiem. W scenach swobodnego lotu w powietrzu z prędkością 230 km/godz. wystąpili spadochroniarze z Czech, Francji i Polski, specjalizujący się w skydivingu.

Kampania, która potrwa co najmniej do końca br., obejmie telewizję (stacje z grupy ITI oraz niszowe), kino (wszystkie ekrany w sieci Multikina), ponad 30 tytułów czasopism i prasy codziennej, radio (stacja ogólnopolska i lokalne), reklamę zewnętrzną (nośniki w szkołach średnich i wyższych) oraz oczywiście Internet.

Kampania powstała bez udziału agencji reklamowej i domu mediowego. Przygotowali ją pracownicy z zespołu marketingu Onet.pl.

Budżet kampanii jest wyższy niż w poprzedniej kampanii Onet.pl o zbliżonym zasięgu: e-Generacji, która była prowadzona między listopadem 2000 r. a styczniem 2001 r. Ponad połowa budżetu zostanie wydana poza grupą ITI.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.