Wojna z korzyścią dla internautów

Kampania reklamowa British Telecom, zachęcająca Brytyjczyków do korzystania z szerokopasmowego dostępu do Internetu, może doprowadzić do prawdziwej „wojny cen” pomiędzy dostawcami Internetu. Na pewno skorzystają na niej internauci.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
W reakcji na wielką kampanię reklamową dominującego na brytyjskim rynku BT dostawcy Internetu, tacy jak Tiscali i Freeserve, obniżają ceny.

Tiscali, który posiada własną sieć i nie musi korzystać z sieci BT, zapowiedział znaczną obniżkę cen. Najniższy abonament internetowy oferowany przez Tiscali będzie o 8 GBP, czyli o niemal 13 EUR tańszy od najtańszego abonamentu BT i aż o 15 GBP (24 EUR) tańszy niż abonament oferowany przez AOL.

Inny działający w Wlk. Brytanii ISP, Freeserve również zapowiedział znaczącą obniżkę cen.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.