Coraz większe IAB Polska

Rada Naczelna Internet Advertising Bureau Polska przyjęła sześć pierwszych firm do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia IAB Polska.

Rada Naczelna Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęła deklaracje Członkowskie i postanowiła jednogłośnie przyjąć 6 pierwszych firm do grona Członków Wspierających Stowarzyszenia IAB Polska. Firmy te to: Artegence, BiznesNet.pl, CR MEDIA, HYPERmedia, K2 Internet, OMD Interactive.

Jednocześnie Rada Naczelna IAB Polska przyjęła deklaracje 7 nowych członków zwyczajnych, którzy weszli w skład Stowarzyszenia IAB Polska: Gwidona Hemeniuka (CR Media), Michała Lacha (K2 Internet), Bartosza Michałowskiego (Pro-Creation), Sławomira Stępniewskiego (HYPERmedia), Michała Tobera (CR Media), Macieja Warzechę (HYPERmedia), Janusza Żebrowskiego (K2 Internet).

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.