e-reklama celuje w menedżerów

Internet jest najlepszym medium reklamowym - jeśli grupę docelową kampanii stanowi kadra zarządzająca. Takie wnioski płyną z raportu przedstawionego przez Nielsen/Netratings.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Spółka należąca do Nielsen/NetRatings, @plan, wraz z Instytutem Badania Opinii stanu Minnesota oraz serwisem washingtonpost.com przeprowadziły badanie na próbie blisko 1000 menedżerów amerykańskich przedsiębiorstw.

Większość samych zainteresowanych (60% ankietowanych) - odbiorców kampanii kierowanych do kadry zarządzającej - stwierdziła, że właśnie Internet jest najlepszym miejscem do zamieszczania reklam przeznaczonych dla nich. Blisko 50% uczestników badania przyznało, że dokonywało już zamówień usług lub towarów dla swojej firmy pod wpływem informacji uzyskanej w Sieci. 77% wskazało Internet jako miejsce skąd uzyskuje wiadomości na temat nowych produktów i firm. 92% respondentów czyta wiadomości w Internecie w czasie pracy; 45% przegląda także wiadomości finansowe i sprawdza notowania giełdowe. Według Nielsen/NetRatings, około 29% publiczności internetowej to osoby zaangażowane w podejmowanie decyzji biznesowych.

Większe zainteresowanie i intensywniejsze użytkowanie Internetu powoduje odpływ publiczności biznesowej od innych mediów. Połowa respondentów stwierdziła, że w związku z częstszym korzystaniem z Internetu ograniczyła oglądanie telewizji. 47% ankietowanych rzadziej czyta prasę codzienną, 45% - także magazyny, a 18% - rzadziej słucha radia.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.