Reklama z gwarancją

Forbes.com będzie gwarantować efektywność kampanii reklamowych emitowanych na jej stronach internetowych. W razie niepowodzenia kampanii Forbes zwróci reklamodawcom poniesione koszty.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Oferta skierowana jest do reklamodawców którzy zdecydują się wydać na reklamę na stronach internetowych Forbes.com co najmniej 100 tys. USD w ciągu dwóch miesięcy. Jeżeli reklamodawca nie zanotuje dzięki takiej kampanii reklamowej znaczącego zainteresowania swoimi produktami, czy ożywienia sprzedaży, Forbes.com obiecuje zwrot zainwestowanej kwoty.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.