Zapach damski - zapach męski w Hoga.pl

Hoga, powszechnie chwalona za udaną zamianę strategii portalowej na usługową, nie rezygnuje z e-commerce. W portalu spółki pojawiła się internetowa perfumeria.

Wydarzenia
3-4 kwietnia 2017

Coaching w Scrumie, to autorski program szkoleniowy, zaprojektowany z myślą o doskonaleniu pracy każdego Scrum Mastera. 2-dniowe szkolenie,...

Zarejestruj się
Od początku września portal usługowy uruchomił we współpracy z firmą Pedet serwis oferujący perfumy i kosmetyki. Pedet.pl to istniejąca niezależnie w Sieci marka internetowej perfumerii. Serwis – działający w ramkach Hoga.pl i niezależnie – daje m.in. możliwość wyszukiwania produktów i dokonania płatności kartą on-line.

Ostatnio Hoga była chwalona za skuteczne wdrażanie strategii usługowej: 90% z 3,7 mln zł przychodów w pierwszym półroczu przyniosła spółce sprzedaż towarów i usług, a jedynie ok. 7% - sprzedaż powierzchni reklamowej w Sieci. Firma miała w II kw. br. niemal trzykrotnie niższą od ubiegłorocznej stratą netto. Większość przychodów „usługowych” przyniosły jednak raczej duże kontrakty; w pierwszym półroczu Hoga wygrała m.in. przetargu Gminy Gliwice na prowadzenie serwisu internetowego i na dostarczenie sprzętu i oprogramowania dla Uniwersytetu Śląskiego. Nie bez znaczenia przy pozyskaniu tych kontraktów i realizacji nowej strategii jest zapewne wsparcie ze strony największego akcjonariusza – firmy integratorskiej WASKO.

Hoga utrzymuje jeszcze kilka serwisów i funkcjonalności przeznaczonych dla „portalowego” internauty; perfumeria będzie uzupełnieniem m.in. czatu, bazy z tekstami piosenek, serwisu z grami on-line czy poświęconego religii i wierze.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.