Księgowa e-platforma

ComArch wprowadził do oferty ECOD – autorskie oprogramowanie do elektronicznej wymiany dokumentów i zarządzania informacją.

ComArch ECOD (Elektroniczne Centrum Obsługi Dokumentów) to platforma, która umożliwia partnerom handlowym wysyłanie i odbieranie elektronicznych faktur, zamówień i innych dokumentów handlowych. ComArch ECOD zapewnia transmisję opartą o polskie standardy komunikacyjne i możliwość współpracy jednego dostawcy z wieloma sieciami handlowymi (firma-dostawca może otrzymywać zamówienia czy od kilku kluczowych sieci na rynku).

ECOD jest dostępny w trzech pakietów usług (Podstawowy, Medium i Centrum), w ramach których COMARCH oferuje dostęp poprzez WWW, X.400 czy np. dedykowane łącza i przy wykorzystaniu różnych stopni integracji z systemami klasy ERP klienta (od zerowej integracji – obsługa manualna, formularz na stronie internetowej, po zaawansowane systemy EDI zintegrowane z ERP oraz z dedykowanymi technologiami innych partnerów). Platforma posiada łącza międzyoperatorskie pozwalające na komunikację z kontrahentami korzystającymi z usług innych operatorów. ECOD został oparta na rozwiązaniu BizTalk Server firmy Microsoft.

Platforma posiada Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które świadczy darmowe usługi konsultingu biznesowo – technicznego. Aplikacja główna zlokalizowana jest w Comarch Data Center w Krakowie.

ComArch współpracuje w zakresie elektronicznej wymiany dokumentów z EAN Polska (Centrala Kodów Kreskowych w Poznaniu, ILiM – Instytut Logistyki i Magazynowania) - przy budowania standardów komunikacyjnych EDI dla rynku detalicznego w Polsce, a także wraz z tzw. Klubem ECR przy ustalaniu standardowych reguł wymiany elektronicznych dokumentów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.