600 tys. chellonautów

Z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello, poprzez sieci telewizji kablowej UPC, korzysta w Europie już ponad 600 tys. osób. W Polsce liczba klientów oscyluje wokół 10 tys.

Z usługi chello, oferowanej przez United Pan-Europe Communications korzysta w 8 krajach Europy łącznie 600 tys. klientów. W Polsce, liczba chellonautów cały czas rośnie bardzo powoli – według ostatnich informacji przekroczyła 10 tys. To niewiele, skoro usługa jest oferowana w Polsce od grudnia 2000 roku, i w porównaniu z 9,9 tys. na koniec I kw. br. Usługa jest oferowana jednak tylko w Warszawie i Krakowie. Po pierwszym kwartale br. tylko 5,4% abonentów telewizji kablowej UPC korzystało z usługi chello, mimo, że w trwających niemal non-stop promocjach cena miesięcznego pakietu (telewizja kablowa i chello) wynosi ok. 169 zł.