Wyniki rankingu megasklepów internetowych Opineo 2016

Już 8. raz zaprezentowano wyniki najwyżej ocenianych sklepów internetowych w Polsce Opineo.pl. Klienci opiniowali e-sklepy pod kątem szybkości realizacji zamówienia, poziomu obsługi klienta i jakości zapakowania przesyłki oraz deklarowanej gotowości do polecenia.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Zwycięzcą w kategorii megasklepów jest Morele.net - 110 tys. produktów, milion odwiedzających miesięcznie i ponad 3 tys. zamówień dziennie oraz wynik końcowy 41,14 i ocena 9 punktów (o metodologii poniżej). Na drugim miejscu uplasowała się galeria online Mall.pl z wynikiem 39,45 i ocenę 9 punktów. Ostatnie miejsce na podium zajął sklep Neo24.pl - choć ma w stosunku do poprzednich mniej punków - 30,41 - to jednak lepszą ocenę - 9,2 punkty.

Kliknij, aby powiększyć

Dalsze miejsca w rankingu to Empik.com (23,31/9,2), Oleole.pl (15,13/9), Agito.pl (13,65/8,8), Redcoon.pl (12,58/9,1) oraz Euro.com.pl (11,43/9,2). Autorami tej edycji Rankingu Sklepów Internetowych, podobnie jak wszystkich poprzednich, są sami klienci. Ich recenzje są ukoronowaniem całorocznych wysiłków sklepów na rzecz doskonalenia oferty oraz jakości i standardów obsługi. Poprzez serwis Opineo.pl klienci oceniają sklepy pod kątem szybkości realizacji zamówienia, poziomu obsługi klienta i jakości zapakowania przesyłki oraz deklarowanej gotowości do polecenia tego sklepu swoim znajomym. O końcowym miejscu w rankingu przesądziły: średnia ocena w 2015 roku (w skali do 10 pkt.) oraz liczba recenzji zdobytych w 2015 roku. Każdemu 1000 opinii przypisano 1 pkt., a następnie do wyniku dodano średnią ogólną ocen

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.