CCC chce stać się królem rynku obuwia online

CCC, czyli popularna sieć sklepów z obuwiem, w sieci działa już od dawna. Dobre wyniki sprzedaży online to jednak nie wszystko. Dariusz Miłek, twórca marki, zapowiada walkę o dominację na rynku obuwia online.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Na 20. Konferencji WallStreet w Karpaczu zapowiedział, że na 2017 rok jego firma zamówiła do produkcji 50 mln par butów, z czego połowa ma trafić do sprzedaży w Polsce. Miłek przewiduje wzrost przyrostu sprzedaży o 40%, co ma dać ponad 3,3 mld złotych przychodów. Wiceprezes CCC, Piotr Nowjalis, dodał, że firma chce stać się do 2020 roku największym dostawcą obuwia w kanale e-commerce.

Kliknij, aby powiększyć

Jednak nie będzie się to wiązać z rozwojem nowych metod sprzedaży online. Nowjalis oznajmił jasno, że nie będzie żadnych inwestycji w sieci dystrybucyjne oraz e-commerce. Wniosek? Dotychczasowy system i istniejący sposób handlu w internecie sprawdza się doskonale. Poza siecią firma zalicza jednak czasem nietrafione inwestycje - w tym roku wycofała się całkowicie z Turcji, gdzie zamknęła trzy sklepy. Powodem były problemy z cłem. CCC patrzy jednak teraz na Rosję, gdzie galerie handlowe obniżyły swoje czynsze.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.