MALL.PL pierwszą galerią handlową online z gwarantowanym terminem wysyłki towarów

Mall.pl ulepsza proces wysyłki zamówień i jako pierwsza galeria handlowa online wprowadza gwarantowaną, terminową wysyłkę towarów. Co więcej, zapewnia 50 zł rekompensaty dla każdego Klienta, do którego przesyłka nie zostanie wysłana w wyznaczonym czasie.

Korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii pomiędzy zakupem online w sieci, a realnym otrzymaniem złożonego zamówienia w domu, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie wirtualnych zakupów w internecie i w świecie realnym – offline. Vít Endler, Dyrektor Generalny Netretail Holding Group, podsumowuje: "Strategia na rok 2016 koncentruje się na systematycznym umacnianiu relacji z klientami i ulepszaniu procesu dostawy zamówień. Obserwowana dotychczasowa dynamika e-commerce, osiągnięty sukces w ilości prawie 400 tys. zamówień za rok ubiegły, stworzyły realne szanse na usprawnienie procesu dostawy zależnej od zewnętrznych firm kurierskich i dlatego też z przekonaniem wprowadzamy gwarancję wysyłki w terminie i odpłatną rekompensatę w razie braku spełnienia tego warunku"

Kliknij, aby powiększyć

Aby przyspieszyć proces zakupów wprowadzono bezpłatny odbiór własny w punktach odbioru oraz stworzono wirtualne Centrum Klienta, gdzie każdy kupujący może dowolnym momencie sprawdzić status zamówienia, zmienić dane osobowe, adres do faktury VAT czy adres dostawy, a także monitorować chwilowo niedostępne towary. Z końcem maja 2016 Mall.pl jako pierwsza galeria handlowa online wprowadza gwarantowaną, terminową wysyłkę do klienta.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.