Wizyty na stronie i popularność w mediach społecznościowych najważniejsze dla europejskich marketingowców

Specjalistyczne agencje HubSpot i Smart Insights przeprowadziły ankietę wśród europejskich marketingowców, w której spytano ich, co jest dla nich oznaką działań odnoszących sukces. Wbrew pozorom na pierwszym miejscu nie znalazła się sprzedaż, ale duża ilość wizyt na stronie.

Wydarzenia
4 kwietnia 2017

Szkolenie poświęcone jest budowie strategii content marketingowej – z czego powinna być zbudowana, żeby osiągała nasze cele biznesowe i jak...

Zarejestruj się
Taka właśnie odpowiedź powtarzała się najczęściej - wymieniło ją 76% respondentów. Dla 10% mniej ważniejsza jest aktywność i udostępnianie postów firmy w mediach społecznościowych, natomiast 62% stawia na nawiązywanie kontaktów z klientami oraz biznesmenami. 54% uważa za bardzo ważne działania SEO, a zaledwie połowa ankietowanych uważa dobrą sprzedaż za rzecz najważniejszą.

Kliknij, aby powiększyć

Na dalszych miejscach znalazł się zwrot wydatków poniesionych na content marketing - 43% oraz linki do strony firmy z innych serwisów (36%). A skoro już o content marketingu wspomniano, warto dodać, że według szacunków Yahoo oraz firmy analitycznej Enders, wydatki na tego typu reklamy wyniosą w Europie 2016 roku okrągły miliard dolarów i z roku na rok będzie to coraz większa kwota - w 2020 ma wynieść ponad 2,2 miliarda.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.