Wizyty na stronie i popularność w mediach społecznościowych najważniejsze dla europejskich marketingowców

Specjalistyczne agencje HubSpot i Smart Insights przeprowadziły ankietę wśród europejskich marketingowców, w której spytano ich, co jest dla nich oznaką działań odnoszących sukces. Wbrew pozorom na pierwszym miejscu nie znalazła się sprzedaż, ale duża ilość wizyt na stronie.

Wydarzenia
15 grudnia 2016

Szkolenie poświęcone jest budowie strategii content marketingowej – z czego powinna być zbudowana, żeby osiągała nasze cele biznesowe i jak...

Zarejestruj się
Taka właśnie odpowiedź powtarzała się najczęściej - wymieniło ją 76% respondentów. Dla 10% mniej ważniejsza jest aktywność i udostępnianie postów firmy w mediach społecznościowych, natomiast 62% stawia na nawiązywanie kontaktów z klientami oraz biznesmenami. 54% uważa za bardzo ważne działania SEO, a zaledwie połowa ankietowanych uważa dobrą sprzedaż za rzecz najważniejszą.

Kliknij, aby powiększyć

Na dalszych miejscach znalazł się zwrot wydatków poniesionych na content marketing - 43% oraz linki do strony firmy z innych serwisów (36%). A skoro już o content marketingu wspomniano, warto dodać, że według szacunków Yahoo oraz firmy analitycznej Enders, wydatki na tego typu reklamy wyniosą w Europie 2016 roku okrągły miliard dolarów i z roku na rok będzie to coraz większa kwota - w 2020 ma wynieść ponad 2,2 miliarda.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.