Internauci chcą bardziej spersonalizowanych aplikacji i stron

Ankieta przeprowadzona wśród 4 500 pełnoletnich internautów na całym świecie pokazuje, jakich zmian chcieliby najbardziej w codziennym używaniu sieci. Na pierwszym miejscu znajduje się personalizacja.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Bardziej spersonalizowanych stron oraz aplikacji chciałoby 35% respondentów. Niewiele mniej - 33% - ma nadzieję na szybsze metody płatności za zakupy online. Dla 27% ważne byłoby "zamawianie w locie" wraz z szybką dostawą. Ponadto jedna czwarta chciałaby, aby aplikacje mobilne lub strony lepiej dopasowywały się do lokacji, w której przebywa internauta, a więc chcą sprawniejszej geolokalizacji.

Kliknij, aby powiększyć

Na dalszych miejscach znalazły się: obsługa klienta w czasie rzeczywistym (22%), możliwość szybkiej zmiany zamówienia (21%), sprzedaż za pośrednictwem wielu kanałów (19%) oraz ulepszenie powiązań między technologią mobilną a innymi (również 19%). Jak przekonują eksperci, opierający się na wynikach badań, wprowadzenie tych najbardziej oczekiwanych rozwiązań pozwoliłoby zwiększyć obroty każdego sklepu online nawet o 40%.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.