Alibaba podsumował rok i ma powody do zadowolenia

Największa na świecie platforma handlowa podliczyła dokładnie ostatni rok. W oficjalnym oświadczeniu chwali się przychodami wynoszącymi ponad 3,7 miliarda dolarów.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Na pewno każdy handlowiec może pozazdrościć liczbie oficjalnych użytkowników platformy Alibaba. Jest ich aż 423 miliony, a co ciekawe - miażdżąca większość, bo aż 410 milionów, kupuje i sprzedaje tam mobilnie. Liczba klientów już za niedługo może wynosić połowę mieszkańców Chin (aktualnie 1,35 mld osób). Przychody zaskoczyły analityków - są aż o 39% większe niż w ubiegłym roku finansowym.

Kliknij, aby powiększyć

Na sukces Alibaby zareagowała giełda - notowania akcji spółki wzrosły o ponad 4% na nowojorskiej giełdzie. Od środy do piątku każda akcja nabrała na wartości 4 dolary, a obecnie cena jednej to 80 dolarów. Wartość transakcji zawieranych na platformie była w 2016 roku o 24% większa niż w poprzednim.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.