Descartes kupuje Pixi

Kanadyjska firma Descartes kupiła niemieckie Pixi, czyli firmę odpowiedzialną za rozwiązania do prowadzenia sklepów i handlu online, które obejmują także zarządzanie magazynem i zamówieniami.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
O transakcji poinformował Descartes na swojej oficjalnej stronie. Pixi wyceniono na 9,2 miliona euro i cała kwota została wypłacona jednorazowo. Pixi zostało założone w 2000 roku i zajmuje się dostarczaniem takich elementów handlu online jak formularze zamówień, współpraca ze skanerami kodów kreskowych oraz zarządzanie procesami pakowania w magazynie. Wszystko to zsynchronizowane jest z informacjami finansowymi oraz śledzeniem przesyłki.

Kliknij, aby powiększyć

Descartes dostarcza rozwiązania SaaS ponad 10 tysiącom klientów w 160 krajach całego świata. Firma zanotowała 170,9 milionów dolarów zysków za ubiegły rok fiskalny, a więc nabycie Pixi nie było dla niej dużym wydatkiem. A zakup został dokonany, aby wprowadzić dla klientów nowe rozwiązania front-end, magazynowe oraz związane z logistyką.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.