Bata zamyka sklepy fizyczne i skupia się na e-commerce

Szwajcarski producent butów Bata zdecydował się na zamknięcie sklepów w swoim rodzinnym kraju i skupienie na handlu online. Powód? Zatłoczenie lokalnego rynku.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Bata działa obecnie w ponad siedemdziesięciu krajach, gdzie ma łącznie ponad 5 tysięcy sklepów i 24 zakłady produkcyjne. Dla firmy pracuje ponad 30 tysięcy osób. Wraz z decyzją zamknięcia dwudziestu dziewięciu sklepów w Szwajcarii pracę straci około 175 z nich. Produkty Bata będą jednak dostępne w salonach współpracujących dystrybutorów. Powodem zamknięcia własnych placówek jest ich nieopłacalność. Firma stawia na sklep internetowy dla rodzimych odbiorców.

Kliknij, aby powiększyć

Bata ma także zamiar skupić się na wielokanałowości. Jak na razie nie są planowane inne zmiany w sklepach firmowych znajdujących się na terenach sąsiednich krajów.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.