Młode Europejki kupują online głównie ubrania i akcesoria

Europejki w wieku od 15 do 24 lat kupują online najczęściej ubrania i akcesoria. Popularne wśród nich jest także obuwie oraz bilety na różnego rodzaju imprezy.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wskazuje na to raport przeprowadzony przez EUIPO (European Union Intellectual Property Office), a który powstał na bazie ankiety przeprowadzonej wśród 25 tysięcy młodych kobiet. Część z pytań dotyczyła zakupów online. Z tego rozwiązania korzysta 73% ankietowanych. Spośród nich najwięcej - 64% - wskazało na odzież i akcesoria jako najczęściej kupowane produkty. Obuwie to wybór 46%, bilety - 36%, a niewielkich urządzeń elektronicznych - 35%. Na piątym miejscu znalazły się książki i magazyny - 31 %.

Kliknij, aby powiększyć

A co cenią sobie najbardziej klientki, które robią zakupy online? Na pierwszym miejscu znajduje się przede wszystkim bezpieczeństwo płatności (65%), a dopiero na drugim jakość towaru. Nieco mniej niż połowa sugeruje się tanią ceną, a 44% zaufaniem do konkretnej marki. Dwa procent mniej zwraca uwagę na to, czy strona jest bezpieczna, a dla 41% duże znacznie ma szybkość dostawy.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.