ecommerceforlife - szczytna akcja branżowa nie tylko dla fachowców

Firmy i serwisy zajmujące się e-commerce wspierają akcję, mającą na celu pomoc czteroletniemu chłopcu, którego rodzice zbierają pieniądze na ratującą życie operację.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Emil to czterolatek, którego dziecięce marzenia pokrzyżowała choroba. Przez nią nie tylko przestał chodzić do przedszkola, ale wkrótce może przestać żyć. A przecież powinien grać w piłkę, łobuzować, zajadać się lodami i marzyć o wyprawie do wesołego miasteczka. Tak dzieci spędzają czas. Ma niezwykle rzadką, wrodzoną wadę serca – niedorozwój tętnic płucnych. Naczynia Emila nie rosną wraz z nim. Są takie, jak po urodzeniu. Natomiast ciało rośnie i nie może być zaopatrywane w tlen. Emil czeka na operację, bez której szanse na przeżycie są równe ZERU.

Kliknij, aby powiększyć

Agencja Bold Brand Commerce organizuje akcję zbiórki pieniędzy na leczenie chłopca. Niestety, tylko jeden człowiek i jeden ośrodek na świecie zdecydował się operować i uratować życie Emila - prof. Frank L. Hanley z Lucile Packard Children's Hospital w Stanford. Jej koszt wynosi ponad 1,5 miliona dolarów. Część kwoty już jest, a do 30 czerwca trwa zbiórka pozostałych środków. Każdy, kto chciałby pomóc, może zrobić to na tej stronie.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.