Monnari zmienia stronę pod kątem mobilnym

Jedna z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, Monnari, zaprezentowała nowy design sklepu internetowego. Zmiany uwzględniły głównie mobilną stronę sprzedaży.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Sklep marki posiada odświeżony wygląd. Zaprojektowano nowy layout strony głównej i wszystkich podstron. Wszystkie prace developerskie i wdrożeniowe przeprowadzono według zasady mobile first, tak, aby ułatwić klientom docelowym przeglądanie i zakupy na urządzeniach mobilnych. Każdy produkt przedstawiony na zdjęciu w lookbooku kieruje do swojego odpowiednika w sklepie internetowym. Rozwiązanie to może wpłynąć na niejedną decyzję zakupową, a dodatkowo sam lookbook wygląda przejrzyście na stronie sklepu, tworząc interaktywną galerię produktów.

Kliknij, aby powiększyć

Wśród pozostałych funkcjonalności rozwiązania można wymienić: możliwość tworzenia kategorii lookbooków i przypisania wielu do jednej, opcję dodawania wielu zdjęć do jednego lookbooka, możliwość określenia daty publikacji oraz możliwość wpisania danych fotografa do lookbooka. Podczas prac poprawiono m.in.: sposób wystawiania przedmiotów na serwisach aukcyjnych (opcje automatycznej zmiany ceny), zaktualizowano integrator z programem ERP oraz zoptymalizowano dedykowane serwery w chmurze. Za wszystkie prace programistyczne odpowiada polska firma i-systems.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.