Klienci chcą aplikacji mobilnych do kontrolowania finansów

Większość konsumentów chce mieć aplikacje mobilne, dzięki którym będą mogli kontrolować za pomocą urządzeń mobilnych stan swojego konta oraz dokonywać zakupów. Już ponad połowa instytucji finansowych jest im w stanie to zaoferować.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wynik ten znamy dzięki ankiecie, jaką PricewaterhouseCoopers (PwC) przeprowadziło wśród 544 szefów instytucji finansowych z całego świata. 52% respondentów ma już w użyciu aplikacje mobilne, 18% jest na etapie tworzenia i wdrażania swoich, jednak 30% nie ma i na razie nie planuje takiego rozwiązania. Jest to błąd, ponieważ aplikacje bankowości mobilnej są coraz bardziej popularne.

Kliknij, aby powiększyć

Jak pokazują to analizy, najczęściej używają ich osoby w wieku 25 - 34 lat, a druga grupa wiekowa to 18 - 24 lata. Na trzecim miejscu są użytkownicy i użytkowniczki liczący sobie od 35 - 64 lat. Nie podano konkretnego przełożenia na grupy wiekowe wg krajów - jest to podział globalny.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.