CDRL inwestuje miliony w e-comemrce

Spółka CDRL, do której należy marka odzieżowa Coccodrillo, wyda w 2016 roku ponad 12,5 miliona złotych na rozwój handlu internetowego. Obejmie to m.in. otwarcie sklepów online za granicą.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Łącznie CDRL chce mieć 500 placówek handlowych. W bieżącym roku ma zostać otwartych 15 nowych sklepów w Polsce, 12 na terenie Unii Europejskiej oraz 20 poza nią. W obszarze zainteresowań firmy są takie kraje jak Chiny i Arabia Saudyjska. W krajach Europy zachodniej położony zostanie nacisk na rozwój handlu online - co związane jest z dużymi kosztami logistycznymi, jakie pojawiłyby się w przypadku otwarcia sklepów fizycznych. W Polsce spółka zanotowała doskonałe wyniki sprzedaży w e-commerce - wzrosły one o 113% w I kwartale 2016 roku.

Kliknij, aby powiększyć

Przygotowując się na wyższe obroty i większą liczbą zamówień, CDRL rozpoczęło budowę nowej hali magazynowej za ok. 6 milionów złotych. Ma być ona oddana do użytku w połowie 2017 roku. Jedną z zachęt do takiego działania jest wiara w powodzenie programu 500+ - jego wprowadzenie to ok. miliard złotych przeznaczony na dzieci, a ponieważ na rynku CDRL ma ok 3%, da to spółce od 20-40 milionów dodatkowej sprzedaży.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.