eCarrefour.pl rozszerza swoją ofertę

Wirtualny odpowiednik marketów Carrefour pojawił się w sieci w grudniu 2015 roku. Cztery miesiące później wzbogaca swoją ofertę o kolejne produkty niespożywcze. Są to artykuły sezonowe, zoologiczne oraz wolnostojący sprzęt AGD.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
W kategorii dużego sprzętu AGD znalazły się m.in. pralki, lodówki, kuchnie oraz zmywarki, a wśród rzeczy sezonowych - rowery turystyczne i dziecięce. Dzięki wprowadzeniu nowych działów, supermarket online ma już ponad 1000 artykułów dla konsumentów. Bez względu na wielkość zakupu, koszt dostawy w dowolne miejsce na terenie kraju wynosi 9,99 PLN. Realizowana jest ona w 48 godzin.

Kliknij, aby powiększyć

Carrefour zapowiada, że jeżeli testy sprzedaży online wypadną pomyślnie, wówczas do ofert zostaną dodane produkty spożywcze. W takim przypadku najpierw dostępne będą one w Warszawie, a dopiero potem inne rejony kraju. Jak na razie sprzedaż produktów niespożywczych wypada bardzo pomyślnie, a sieć może poszczycić się obecnością we wszystkich kanałach sprzedaży.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.