H&M otwiera siedem kolejnych sklepów online w Europie

Znana doskonale w Polsce szwedzka firma odzieżowa H&M rozszerza swoje kanały sprzedaży poprzez otwarcie kolejnych siedmiu sklepów online. Będą one dostępne dla mieszkańców krajów europejskich.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Kraje te to Chorwacja, Estonia, Łotwa, Litwa, Słowenia, Luksemburg i Irlandia. Asortyment, jakim będzie dysponować każdy sklep online w wymienionych państwach, ma być taki sam jak w normalnych sklepach i obejmować ubrania dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz akcesoria. Jest to kolejny krok H&M w celu umocnienia się na rynku e-commerce - niedawno otwarł dziewięć sklepów, w tym w Polsce. W tym roku ma powstać także wersja dla Grecji.

Kliknij, aby powiększyć

Na dzień dzisiejszy firma obecna jest na sześciu kontynentach, sprzedając swoje wyroby na sześćdziesięciu jeden rynkach, w tym tylko na dwudziestu trzech w wersji online. Wyniki sprzedaży są dla H&M bardzo dobre - zysk za 2015 rok wzrósł o 19% w porównaniu z 2014 i wyniósł 2,9 miliardów euro.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.