Większość Polaków kupuje w sieci mobilnie

Jak wynika z raportu mShopper 2.0, większość Polaków kupujących online w 2015 roku wykorzystało w tym celu urządzenia przenośne. Zakupy mobilne to dla większości konsumentów pełna swoboda wyboru.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wśród osób aktywnych w sieci zdecydowana większość - aż 75% - posiada urządzenia mobilne. Z tej liczby 37% robi zakupy online, a spośród nich 53% korzysta ze smartfonów oraz tabletów. Jest to zdecydowana zmiana w stosunku do roku 2015, kiedy to zakupy przy użyciu smartfonów były dwukrotnie mniejsze, a wykorzystanie tabletów wynosiło zaledwie 16% - obecnie jest ono na poziomie 29%. Jak podaje raport, największy wzrost użycia urządzeń mobilnych odnotowano wśród mieszkańców wsi oraz małych miasteczek.

Kliknij, aby powiększyć

Powód, dla których większość konsumentów dokonuje zakupów mobilnych to wspomniana wcześniej swoboda wyboru - taki powód podało 52% ankietowanych. Inna zalety m-commerce to wg nich wygoda (44%). Wśród czynności okołozakupowych 78% szuka w sieci informacji na temat danych produktów i usług, a 32% deklaruje, że na stronach e-commerce szuka inspiracji zakupowych.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.