W Ameryce Łacińskiej coraz więcej wydaje się na reklamę online

We wszystkich krajach Ameryki Łacińskiej rośnie ilość pieniędzy wydawanych na reklamę online. Jest to ogółem 1/3 wszystkich wydatków na reklamy w mediach.

Przykładowym krajem z tego rejonu świata jest Meksyk. W 2015 roku wydano tam na reklamy w mediach 4,69 miliarda dolarów. Z kwoty tej wydatki na same reklamy online to 1,01 miliarda, zaś na reklamy dedykowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (głównie smartfonach) wyniosły 330 milionów. Prognozy pokazują, że w 2016 roku zwiększy się ilość pieniędzy wydanych na marketing. Ma ona wynieść 4,90 miliarda, z czego 1,19 na reklamy internetowe i 500 milionów na mobilne.

Kliknij, aby powiększyć

Zdaniem ekspertów trend ten ma wzrastać. Prognozy przewidują, że w 2020 roku na reklamę w Meksyku zostanie wydanych ponad 5,6 miliarda dolarów, z czego 1,84% na internetową, a 1,37 mld na mobilną. Łącznie na reklamy online i mobilne wydanych zostanie ponad 56% wszystkich funduszy. Podobne wzrosty zanotowane i przewidywane są w Brazylii, Argentynie, Chile i innych krajach Ameryki Łacińskiej.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.