Amerykański e-commerce stawia na streaming

Ośmiu na dziesięciu amerykańskich sprzedawców wierzy, że transmitowane na żywo w sieci prezentacje to doskonały sposób na przyciągniecie klientów oraz zbudowanie z nimi trwałych relacji.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Dlaczego? Serwis YourBrandLive.com, który umożliwia takie pokazy, spytał 208 sprzedawców, dlaczego zdecydowali się na prezentacje na żywo? Większość badanych uważa, że tego typu rozwiązanie pozwala na autentyczną interakcję z klientami, a także wnosi "ludzki element" do marketingu. Dwie kolejne bardzo ważne cechy to możliwość obejrzenia przez klienta nagrania wideo w późniejszym terminie oraz reakcje widowni w czasie rzeczywistym.

Kliknij, aby powiększyć

Wśród dalszych zalet streamingu znalazły się: możliwość polecania danego produktu przez ekspertów, możliwość dopasowania treści do oczekiwań publiki, aktywacja do śledzenia marki/produktu.firmy w mediach społecznościowych, konwersja osób obserwujących na e-mailing, a co za tym wszystkim idzie - możliwość osiągnięcia większych zysków. Najbardziej znane marki, które aktualnie korzystają z YBL, to między innymi Levi's oraz GoPro.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.