Ponad 20% zakupów Wielkanocnych w USA dokona się przez sieć

Każde święta to znaczne zwiększenie obrotu w handlu. W Stanach Zjednoczonych wyniesie on ponad 17 miliardów dolarów, a ponad 20% zakupów zostanie dokonanych przez internet

Zakupy Wielkanocne w USA nie mają stałej tendencji. Rekordowy obrót zanotowano w 2013 roku - wyniósł on 17,2 miliarda dolarów, ale w 2014 spadł on do 15,9 mld, aby w 2015 podskoczyć na 16,4 mld. Według analityków w tym roku będzie to o 900 milionów więcej. 21% zakupów ma zostać dokonanych w sklepach online, co daje obrót w sieci wynoszący ponad 3,63 miliarda.

Kliknij, aby powiększyć

W ciągu ostatnich lat najniższy obrót podczas świąt Wielkiej Nocy w USA zanotowano w 2010 roku - wyniósł on 13 miliardów dolarów. Wspomniane 21% zakupów online to wynik pochodzący z ankiety, jaką przeprowadziły National Retail Federation (NRF) i Proper Insights & Analytics na liczbie 7 264 respondentów w wieku powyżej 18 lat.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.