Wirtualna Polska będzie inwestować w e-commerce

Wirtualna Polska ma zamiar mocno zaznaczyć swoją obecność na obszarze e-commerce. Jak donoszą Wirtualne Media, holding został skuszony przez lepsze profity niż płynące z reklam internetowych.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Wirtualna Polska planuje przejęcia i plan ten wprowadziła już w życie. W marcu 2016 roku przejęła porównywarkę finansową TotalMoney.pl za 14,5 miliona złotych, a w grudniu weszła w posiadanie spółki Enovatis, do której należą serwisy Wakacje.pl, Easygo.pl i Wypoczynek.pl. Ponadto wcześniej stała się właścicielem porównywarki ofert finansowych Finansowysupermarket.pl i Jedenwniosek.pl. Należą do niej także NextWeb Media, radiowe Open.fm i Polskastacja.pl, Sportowefakty.pl, Domodi.pl, Homebook.pl i Grupę Money. Łączna wysokość zakupów w ciągu dwóch ostatnich lat wyniosła ok. 240 mln zł.

Kliknij, aby powiększyć

Jak powiedział dla Wirtualnych Mediów Jacek Świderski, celem WP jest zrównoważenie przychodów z rynku reklamowego i e-commerce oraz większa obecność na rynku e-commerce, który rośnie dwukrotnie szybciej niż rynek reklamy internetowej. Na cele kolejnych akwizycji Wirtualna Polska zwiększyła o kolejne 50 milionów złotych kwotę kredytową swojego Kredytu Capex. Niestety, konkretne plany nie zostały podane.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.