Kto blokuje reklamy na trzech dużych rynkach?

Wielka Brytania, USA i Francja to trzy duże rynki e-commerce. Jak pokazują to najnowsze badania, na każdym z nich ok. 1/3 użytkowników używa aplikacji do blokowania reklam.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Dość szczegółowe raporty na ten temat dostarczyły serwis Tune oraz Interactive Advertising Bureau France (IAB France). Wynika z niego, że w Wielkiej Brytanii reklamy są blokowane przez 26,8% użytkowników smartfonów i tabletów, w USA przez 23,9%, a we Francji jest to 30%. W wymienionych krajach anglojęzycznych ponad połowa osób deklaruje, że nie ma żadnych narzędzi tego typu, zaś ok. 21% badanych w każdy nie jest pewna, czy używa takego oprogramowania.

Kliknij, aby powiększyć

Jeśli chodzi o używanie ad-blockerów we Francji, tu pojawiły się również dane dotyczące wieku posiadaczy smartfonów, w których są one zainstalowane. Najczęściej używają ich młodzi ludzie (do 24 roku życia) - 53% badanych, a im są oni starsi, tym liczba ta spada. W kategorii 60+ tylko 20% użytkowników stosuje narzędzia do blokowania reklam.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.