Eroski - czyli co się dzieje, gdy supermarket wypuszcza aplikację

Eroski to sieć supermarketów działająca w Hiszpanii oraz mająca kilka placówek na terytorium Francji. Postanowiła wydać aplikację, które umożliwia dokonywanie w nich zakupów online. I od razu odniosła wielki sukces.

W ciągu zaledwie miesiąca aplikacja Eroski Super zaliczyła ponad 100 tysięcy pobrań w obu wersjach (dla iOS oraz Androida). Umożliwia ona dokonane zakupów w szybki sposób i z planowanym terminem dostawy. Jej zakres wynosi trzy tygodnie, można więc zaplanować zakupy z dużym wyprzedzeniem i mieć pewność, że wyznaczonego dnia zostaną dostarczone do domu świeże produkty. Aplikacja pozwala na synchronizację danych między smartfonem, tabletem a komputerem stacjonarnym, przez który można zalogować się do swojego konta w Eroski.

Eroski SuperKliknij, aby powiększyćEroski Super

Kierujący działem e-commerce firmy Mari Mar Escrig zdradził w wywiadzie, że w 2016 roku spodziewają się ponad sześciu milionów klientów online, z czego 12% będzie dokonywać zakupów poprzez aplikację. Jest ona częścią nowej strategii sprzedaży wielokanałowej Eroski. Ukazała się także inna aplikacja - nazwana po prostu Eroski App - która umożliwia przystąpienie do programu lojalnościowego Eroski Club. Obecni bierze w nim udział 2,7 milionów klientów, a 60 000 z nich pobrało aplikację w ciągu pierwszego miesiąca po jej ukazaniu się.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.