Bonprix z dużym zyskiem dzięki sklepom online

Niemiecka firma Bonprix może mieć powody do zadowolenia. Poprzedni rok finansowy zamknęła z zyskiem wynoszącym ponad 1,4 miliarda euro. Lwia część tej kwoty wygenerowana została dzięki sklepom online.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Bonprix ma dobrą passe - od lat notuje zyski. W poprzednim roku wynosiły on 1,3 miliarda euro. Jak podkreśla jeden z prezesów firmy, Marcus Ackermann, kluczową rolę w handlu odgrywają sklepy online na całym świecie - dzięki nim osiągnięto aż 70% całkowitej sprzedaży, a ponad połowa całkowitego obrotu została osiągnięta dzięki rynkom zagranicznym. Sprzedaż w Niemczech, a także sklepach internetowych Bonprix we Włoszech i Francji wzrosła o 5%, w Holandii i Austrii podskoczyła o 10%.

Kliknij, aby powiększyć

Najlepsze wyniki odnotowano w Szwajcarii - wzrost obrotu o 20% - oraz Stanach Zjednoczonych - ponad 50% (sam ten rynek to około 250 milionów euro). Przykład sukcesu Bonprix świadczy o tym, że warto inwestować w międzynarodowy handel online, a także dopasowywać sklepy internetowe pod kątem urządzeń mobilnych. Jak podała firma, 35% zamówień dokonanych zostało za pomocą smartfonów i tabletów. Jest to wzrost o 10% w stosunku d roku poprzedniego.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.