Technika dominuje w zakupach online kobiet z Ameryki Południowej

Jak pokazują to statystyki Linio, czyli sieci sklepów online na terenie Ameryki Południowej i Środkowej, panie w tamtym rejonie najczęściej kupują elektronikę. Kosmetyki oraz rzeczy związane ze zdrowiem są dopiero na drugim miejscu - i to w znacznie mniejszych ilościach.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Statystyki za 2015 rok pochodzą z sześciu krajów: Argentyny, Ekwadoru, Meksyku, Peru, Kolumbii i Chile. To właśnie w tych dwóch pierwszych elektronika wręcz "miażdży" konkurencję. W Ekwadorze aż 56% wszystkich damskich zakupów online to właśnie ona, a w Argentynie jest to 49%. W Meksyku i Peru transakcje tego typu to odpowiednio 26 i 24%. Produkty z kategorii zdrowia i urody wyprzedzają elektronikę w Kolumbii (30%, elektronika 22%) oraz zdecydowanie dominują w Chile - 47%, elektronika tylko 10%. W Peru elektronika znajduje się na drugim miejscu, wyprzedzona przez akcesoria - 28% zakupów.

Statystyki dotyczące wieku pań dokonujących zakupów onlineKliknij, aby powiększyćStatystyki dotyczące wieku pań dokonujących zakupów online

Statystyki sprzedaży z tych sześciu krajów pokazują olbrzymi rozstrzał zainteresowań zakupowych kobiecej części populacji. Nie tylko różni się procentowo nabywanie elektroniki, ale również i wyposażenia domu. W Meksyku, Peru, Kolumbii i Chile jest to od 16-19%, podczas gdy w Argentynie ok. 8%, a Ekwadorze zaledwie 5%. Poza dwoma krajami nie ma praktycznie zainteresowania nabywaniem online książek i filmów. Te kraje to Chile (8%) oraz Argentyna - aż 20%. Przeciętny wiek pań nabywających towary online waha się od 25 - 34 lat.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.