Jak efektywnie wykorzystywać dane?

Umiejętna analiza dużych zbiorów danych i przełożenie ich na trafne decyzje biznesowe, pomogło osiągnąć rynkowy sukces wielu firmom np. Airbnb, sieci kawiarni Starbucks czy restauracjom Sonic.

Airbnb (specjalizujący się w pośrednictwie w urlopowym wynajmie lokali i domów) dzięki analizie danych odkrył przyczynę odchodzenia klientów – były nią słabej jakości zdjęcia. Kiedy poprawiono ten element, sukces był natychmiastowy. Starbucks korzysta z zaawansowanych narzędzi analitycznych podczas wybierania nowych lokalizacji swoich punktów, co gwarantuje doskonałe dotarcie do potencjalnych klientów. Natomiast sieć Sonic, dzięki big data mogła idealnie dopasować menu do preferencji klientów i lokalizacji punktów, co pozwoliło na znaczne oszczędności w zakresie logistyki i zakupów.

Podczas konferencji Computerworld i InternetStandard DATA+ Big Data & Business Analytics, która odbędzie się 26-27 listopada 2015 w Warszawie, zaprezentujemy najnowsze światowe trendy i najskuteczniejsze strategie działania w obszarze analizy danych, których przeniesienie na własny grunt, może stanowić ważny impuls w osiąganiu przewagi konkurencyjnej.

Podczas konferencji, praktycy z wielu branż podzielą się swoimi pomysłami i rozwiązaniami w obszarze analizy danych, których wdrożenie pozwoliło na zdobycie przewagi konkurencyjnej takim firmom jak General Motors, BP, mBank, ING Services, Allegro, WP i ITAKA.

Drugi dzień pozwoli na zgłębienie umiejętności w wybranych obszarach, podczas interaktywnych warsztatów.

Kliknij tutaj aby zobaczyć szczegóły dotyczące programu konferencji.

Więcej informacji: dataplus.computerworld.pl