Polscy menedżerowie nie znają programmatic

Ponad 55% menedżerów przyznaje się, że zagadnienie programmatic marketing nie jest im bliskie. Choć w Stanach Zjednoczonych 70% organizacji deklaruje, że wdrożyło tego typu rozwiązania w swoich organizacjach.

Okazuje się, że aż 55,81% polskich menedżerów potwierdza słabą znajomość zagadnienia bądź całkowity brak wiedzy na ten temat. 18,60% ankietowanych dobrze orientuje się w temacie, a zaledwie 5,43% szczegółowo zna zagadnienie.

Najnowszy raport internetSTANDARD dotyczący Programmatic Marketing ujawnia przepaść pomiędzy rynkiem zagranicznym a polskim.

Polscy menedżerowie nie znają programmatic

W Stanach Zjednoczonych Programmatic Marketing staje się już standardem (70% firm wdrożyło tego typu rozwiązania – informacja wg Chango „Programmatic Pulse”, USA 2014) i wyznacza pewien kierunek w rozwoju reklamy, w Polsce wyniki pokazują, że jeszcze niewiele osób zna ten model.

W efekcie słaba dojrzałość tworzy coraz większą rozbieżność ze standardami światowymi. Dlatego, aby zachować konkurencyjność rynkową stajemy przed krokiem, który może znacznie zmienić dotychczasowe możliwości. Badania przeprowadzone przez Forrester Research w 2014 roku wykazały, że średnio 73% organizacji używających programmatic w USA potwierdza lepsze targetowanie, zmniejszenie kosztów, jak również zmniejszenie czasu pracy.

Twoja droga do Programmatic - pobierz raport 2015!

Dzięki programmatic można już realizować kampanie online o bardzo wysokiej skuteczności i niższym niż dotychczas koszcie. Pobierz raport "Twoja droga do programmatic" i dowiedz się na czym polega najnowszy trend w marketingu interaktywnym!

W raporcie przedstawiamy:

  • Wyniki badania Internet Standard w 128 organizacjach
  • Popularność programmatic marketing na świecie i w Polsce
  • Rolę platform i danych w świecie programmatic
  • Wizję trendów programmatic na 2015 rok

Twoja droga do Programmatic - pobierz raport 2015!