Poznaj 5 kroków do sukcesu eSeminarium

Bądź profesjonalistą. Zapoznaj się z pięcioma najważniejszymi krokami prowadzenia skutecznego eSeminarium. Zadbaj o to, aby Twój potencjalny klient widział w Tobie partnera biznesowego.

Kiedy pyta się szefów marketingu i menedżerów tego obszaru o najważniejsze wyzwania na kolejne 12 miesięcy to najczęstszą odpowiedzią jest: wzrost sprzedaży.

Czasy kiedy marketing odpowiedzialny był za budowanie marki, a sprzedaż była odpowiedzialna za sprzedaż prawdopodobnie bezpowrotnie minęły. Tak samo, a nawet jeszcze wyraźniej, wygląda to w marketingu B2B. Odpowiedzi może być kilka i każda z nich jest po trosze prawdziwa. Wąska grupa docelowa, inwestycje wpływające na zmianę strategii firmy, relatywnie wysoka wartość zakupów. Niezależnie od tego jak rozłożą się procenty pomiędzy poszczególne odpowiedzi to jednego możemy być pewni.

Kliknij, aby powiększyć

Marketing B2B to dziś: efekt, skuteczność, wartość sprzedaży i zwrot z inwestycji. Właśnie tymi zwrotami najczęściej się go opisuje. To znów oznacza, że decyzje, wydatki marketingowe muszą być dokładnie przemyślane, a efekt pewny. Z jednej strony nowoczesne i innowacyjne w treści i formie, a z drugiej z mierzalnym efektem i bezpieczeństwem inwestycji.

Obejrzyj poniższy materiał i dowiedz się:

- w jaki sposób zainteresować ludzi Twoim rozwiązaniem

- jaką formę najlepiej wykorzystać do prowadzenia eSeminarium

- jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników

- w jaki sposób być wiarygodnym w oczach potencjalnego klienta

Artykuł pochodzi z bazy wiedzy leadfactory.pl. Odwiedź stronę by dowiedzieć się więcej o skutecznych narzędziach marketingowych
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.