Promotor Roku 2014 wybrany!

xray hand

Internauci zdecydowali, że sklepem, który oferował najlepsze okazje zakupowe w sieci, w mijającym roku był Komputronik! Użytkownicy oddali ponad 5,5 tys. głosów na swoich faworytów. Partnerem plebiscytu jest Internet Standard oraz InPost.

Cieszymy się, że idea konkursu spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem Internautów- mówi Katarzyna Kazior, Dyrketor Zarządzający CupoNation w Polsce. Wielu z nich uzasadniało swoje wybory, komentując i opowiadając swoje historie związane z zakupami. Dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wszystkim zwycięzcom. Wyniki konkursu będą stanowić podstawę do wartościowej analizy dla wielu sklepów internetowych.

Tytuł Promotora Roku 2014 zdobył Komputronik, zwyciężając tym samym w kategorii Elektronika. Na ofertę zakupową tego sklepu oddano 937 głosów. Oferta Komputronika dotyczyła zniżki kwotowej na laptopy, połączonej z darmowym pakietem Office 365.

W kategorii Moda zdecydowanym zwycięzcą został Deichamann, oferujący darmową wysyłkę i zwrot, a także 10% zniżki na cały asortyment. Sklep zdobył 818 głosów, pozostawiając w tyle takie sklepy jak Zalando czy Answear.com.

Niespodziewanym zwycięzcą w kategorii Uroda został Empik, ze swoją ofertą perfum, zdobywając 422 głosy. Wynik Empiku pokazuje, że w krótkim czasie sklep ten, obok książek i muzyki, skutecznie wprowadził do swojej oferty a także świadomości klientów szerszy asortyment.

W kategorii Pozostałe, wyraźnym zwycięzcą okazał się OleOle, ze swoją ofertą „Produktu Dnia”, który który codziennie przeceniony jest nawet do -90%.

Każdy oddany głos w konkursie stanowi cenną wskazówkę dla całego segmentu e-commerce- mówi Tomasz Chłodecki, Partnership Manager w CupoNation. Wyniki pokazują, jak ogromną rolę w sieci odgrywa marka i budowanie świadomości wśród klientów. Wielu konsumentów głosuje na swoje ulubione sklepy, gdzie kupują regularnie. Istotnym czynnikiem jest również cena, zwycięskie sklepy pozycjonują się jako wyjątkowo atrakcyjne cenowo. Widać również, że konsumenci szczególnie doceniają hybrydową formę promocji, np. zniżka połączona z darmową dostawą, bądź gratisem.

Zwycięski sklep otrzyma pakiet marketingowy od CupoNation oraz InPost, a także bilet wstępu na dowolnie wybraną konferencję Internet Standard.

Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie konkursu.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.