Linie lotnicze Air Austral wybrały Comarch Loyalty Management

Program lojalnościowy jest często narzędziem do zwiększania dochodów firmy. Ułatwia rozszerzanie bazy klientów, motywuje uczestników programu do większego zaangażowania a dzięki temu pozwala utrzymać lub zwiększyć wpływy ze sprzedaży. Firma zmniejsza koszty, poprzez dopasowanie sposobu interakcji z klientem do opłacalnych kanałów jak również daje możliwość ukierunkowania ofert do konkretnych grup klientów.

Air Austral, francuskie linie lotnicze wyspy Reunion, które obsługują połączenia między Francją i regionem Oceanu Indyjskiego, wybrały platformę Comarch Loyalty Management for Airlines 4.3 (CLM), aby wzbogacić swój program lojalnościowy "Capricorn".

W ramach projektu rozwoju swojego programu lojalnościowego, Air Austral szukał znaczącej poprawy obecnej propozycji lojalnościowej w celu zapewnienia wyjątkowej obsługi klienta, a tym samym odróżnienia się na wysoce konkurencyjnym rynku lotniczym.

Projekt skupi się na wdrożeniu różnych modułów oferowanych przez rozwiązania Comarch CLM: Business Administration, Contact Center, portal Business to Partner, udoskonalony Member Portal, jak i aplikację do urządzeń mobilnych, które stają się coraz bardziej istotnym elementem programów lojalnościowych linii lotniczych.

Nowy program umożliwi klientom zbieranie punktów zgodnie z ich wydatkami w Air Austral, a także u innych partnerów spoza branży lotniczej, aby następnie wymieniać je na nagrody w postaci biletów oraz ekskluzywnych ofert spośród przyszłych partnerów programu (hotele, wypożyczalnie samochodów, banki).

Comarch Loyalty Management for Airlines to system nowej generacji, który obsługuje programy lojalnościowe linii lotniczych. To modułowe rozwiązanie IT umożliwia sprawne zarządzanie wszystkimi rodzajami programów lojalnościowych wszelkiego rodzaju linii lotniczych - tradycjonalnymi, regionalnymi, nisko-kosztowymi lub hybrydowymi, które mają na celu budowanie propozycji partnerskich i wykorzystanie marki lotniczej.

Przyjazna platforma użytkownika i szeroki zakres funkcjonalności, jak również udokumentowane referencje na rynku lojalnościowym przekonały Air Austral, aby wybrać Comarch jako nowego dostawcę lojalnościowego. Wśród linii lotniczych, które wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management są amerykańska JetBlue Airways, brazylijska Azul i rosyjska S7.

Program zostanie ponownie uruchomiony do końca 2014 roku.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.