Zmieniające się media

Dynamika treści, spersonalizowana pod użytkownika, stała się naturalna i codzienna. Nie budzi zdziwienia nawet na ekranie telewizora.

Wydarzenia
27 lutego 2017

Dowiedz się, jak planować skuteczne kampanie mediowe w internecie wykorzystując najświeższą wiedzę i nowoczesne narzędzia. Poznaj...

Zarejestruj się
28 lutego 2017

Chcesz wiedzieć, za pomocą jakich narzędzi możesz obiektywnie ocenić mocne i słabe strony Twojego serwisu pod względem SEO. Chcesz samodzielnie...

Zarejestruj się
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Autor: Jakub Chmielewski, SIEM Engineer, AHPS SIEM Team, Atos IT Services

Dziś trzymając w jednej ręce pilota, drugą uzbrajamy w urządzenie mobilne, pozwalające dzielić się z przyjaciółmi komentarzem, a nawet wpływać na treść programu. Standardem staje się operowanie na dwóch ekranach, zamiast jednego. Tym drugim jest smartfon. Obowiązkowym zaś elementem – współdzielenie treści, doświadczeń i przyjemności. Koniecznie w towarzystwie reklamy, a jakże, spersonalizowanej.

Błąd popełnia jednak ten, kto traktuje social media zaledwie jako miejsce na reklamę. Bazując na strumieniu Twittera zbudowano system wykrywania zakłóceń transmisji telekomunikacyjnych. Wystarczyło skorelować utyskiwania użytkowników z ich lokacją. Czas zacząć traktować strumień user-contentu, jako swego rodzaju log systemowy gatunku ludzkiego. I użyć.

Dynamika treści, to także dynamika rynku. Google i Facebook, wraz z serwisami satelitami rozdają karty. Jest jednak sporo miejsca na innowację.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.