Wszystko.pl – już ponad 300 tys. produktów

Wszystko.pl to interaktywna platforma handlowa, która umożliwia sprzedaż w Internecie wprost z jednego z systemów Comarch ERP (Comarch ERP iFaktury24, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum) lub ze sklepu internetowego Comarch ERP e-Sklep. Sprzedawcy mają możliwość oferowania swoich produktów zupełnie za darmo nie ponosząc żadnych kosztów związanych z prowizją od sprzedaży czy opłatami za przekierowanie. Portal posiada wbudowane narzędzia promocji oferty asortymentowej, m.in. produkt dnia, bannery, produkty promocyjne, czy reklamy graficzne wyświetlane w wybranych kategoriach sprzedażowych.

Wydarzenia
20 stycznia 2017

Kampania Adwords stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej większości firm. W Google po prostu trzeba być. Jak zrobić to...

Zarejestruj się
Informacja prasowa: Comarch SA

Obserwujemy wyraźny rozwój internetowej platformy handlowej wszystko.pl. Coraz szerszy jest też wachlarz produktów oraz usług oferowanych przez sprzedawców. Liczba wystawionych produktów oraz usług przekroczyła 300 tys. Tylko w 2013 roku wartość sprzedaży zwiększyła się o 65 proc., a ilość zamówień wzrosła aż o 97 proc. – mówi Tomasz Bernacki, Product Manager Comarch ERP e-Commerce.

Rośnie również moc funkcjonalna portalu. Na przestrzeni ostatnich miesięcy wprowadzono wiele funkcji ułatwiających użytkownikom wszystko.pl korzystanie z serwisu. Wśród nich możliwość wyświetlania oraz kontrolowania stanów magazynowych, wysyłanie powiadomień o dostępności produktów na prośbę klienta, czy dodawanie odpowiedzi na otrzymane opinie. Portal jest systematycznie wzbogacany o funkcjonalności wspomagające i usprawniające pracę sprzedawców. W panelu administracyjnym uruchomiono m.in. asystenta konfiguracji dla sprzedawców, panel z informacjami bieżącymi, jak i statystyki umożliwiające wygenerowanie raportów dotyczących zamówień, produktów i opinii.

Portal wszystko.pl jest również rozwijany w kierunku rynku B2B, aby jeszcze w większym stopniu spełniać oczekiwania przedsiębiorców pokładane w serwisie. Dlatego też udostępniono rewolucyjną funkcjonalność umożliwiającą obsługę zapytań ofertowych. Wraz z nową funkcją udostępniony został nowy portal oferty.wszystko.pl, który umożliwia dodawanie, przeglądanie, wyszukiwanie oraz wycenianie zapytań ofertowych. Klienci oraz sprzedawcy mają możliwość dodawania zapytań ofertowych również bezpośrednio z portalu wszystko.pl, gdzie wchodząc na szczegóły konkretnego towaru dostępna jest opcja „Zakup hurtowy – Poproś o wycenę”. Odpowiedzią na dodane zapytanie jest wycena stworzona przez sprzedawcę, która może dotyczyć także produktów spoza oferty dostępnej na wszystko.pl. Cały proces obsługi zapytań ofertowych dopełnia automatyzacja komunikacji, dzięki której na każdym etapie zainteresowane strony otrzymują powiadomienia e-mailowe o podjętych działaniach. Pracę znacznie ułatwia jedno wspólne konto dla zarejestrowanych klientów do portali wszystko.pl oraz oferty.wszystko.pl.

Wyróżniki wszystko.pl:

• całkowicie darmowy dostęp

• ponad 60 proc. wzrost ilości sprzedawców oraz znaczne wzrosty sprzedaży

• różnorodność produktowa wynikająca z braku ograniczeń branż dostępnych na portalu

• portal oferty.wszystko.pl dedykowany obsłudze zapytań ofertowych

• wspólny koszyk, czyli możliwość złożenia jednego zamówienia na zakupy od kilku sprzedawców

• nowoczesny interfejs, wysoka ergonomia

• zoptymalizowana wersja na urządzenia mobilne.

Już teraz pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami. Chcemy spełniać wymagania i potrzeby wszystkich użytkowników portalu, dając im coraz to nowe możliwości. Satysfakcja naszych użytkowników jest naszą inspiracją i celem. Wierzymy, iż dzięki temu wspólnie stworzymy najbogatszą ofertę handlową w Internecie – dodaje Tomasz Bernacki, Product Manager Comarch ERP e-Commerce.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.