Wisetrends – narzędzie do monitorowania Social Media

Media społecznościowe nigdy nie zwalniają. Dlatego aby nadążyć za ich dynamicznym rozwojem musimy na bieżąco śledzić ich zmiany i trendy. Rozumieją to twórcy Wisetrends – narzędzia do monitorowania SM. Z tego powodu stworzyli ogólnodostępne rankingi, które pozwalają śledzić i analizować rozwój najpopularniejszych fan page’y nie tylko raz w miesiącu, ale na bieżąco – 24h na dobę. Tak aktualne, a w dodatku bezpłatne zestawienia to niespotykana do tej pory propozycja na polskim rynku

Wydarzenia
14 marca 2017

Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie najpopularniejsze portale jak Facebook, Instagram, Snapchat. Reguły, które...

Zarejestruj się
Informacja prasowa: Wisetrends

Optymalizacja fan page’a to coraz częściej poruszana kwestia – jeszcze jakiś czas temu wystarczyło „być” na Facebooku, teraz marki zastanawiają się jak „być” mądrze, jak sprawić aby ich działania i wydatki przynosiły jak najlepsze rezultaty. Jest to możliwe dzięki obserwowaniu na bieżąco kondycji fan page’a, co pozwala szybko postawić diagnozę i prowadzić działania w sposób świadomy i zoptymalizowany. Aby ułatwić i zautomatyzować to zadanie powstało Wisetrends – nowatorskie narzędzie dostarczające szeregu statystyk i rad. Od kilku dni dzięki niemu każdy może też bezpłatnie śledzić najbardziej aktualne rankingi najpopularniejszych polskich fan page’y skategoryzowane branżowo. – Obecnie to już niemal półtorej tysiąca stron, jednak baza nadal się powiększa. Użytkownicy mogą dodawać i sugerować swoje fan page, a następnie śledzić ich pozycję – mówi Piotr Różycki, prezes spółki Big Data, twórcy Wisetrends. Co ważne, w zestawieniu unikatowe punkty decydujące o miejscu zajmowanym przez dany fan page opierają się o wskaźnik WiseIndex (WI), algorytm, na który składają się między innymi takie czynniki jak PTA, zaangażowanie czy responsywność. – Dynamiczność SM sprawia, że prowadząc profesjonalne działania, nie możemy ani na chwilę zaniechać analizy. To monitoring sprawia, że wiemy, które warto powtarzać, bo przynoszą zamierzony skutek, a z czego zrezygnować. Nasze dane aktualizowane są praktycznie non stop, co daje możliwość interpretacji nie tylko swoich działań, ale także obserwowania konkurencji, a nawet całej branży. Dzięki Wisetrends na podsumowanie nie musimy czekać cały miesiąc, bo co godzinę poznajemy nowe wyniki i widzimy dynamicznie zmieniających się liderów – wyjaśnia Piotr Różycki z Wisetrends.

Mimo tego, iż coraz więcej marek świadomie i profesjonalnie działa w obszarze SM, to nadal niestety podstawowym kryterium oceny danego fan page jest liczba fanów. Tymczasem nie od dziś wiadomo, że to nie jest najważniejszy wskaźnik. – Dlatego też stworzyliśmy WiseIndex, który pozwala przeanalizować znacznie więcej, bo na jakość i skuteczność prowadzenia komunikacji należy patrzeć znacznie szerzej – mówi Różycki. – Dzięki niemu możemy momentalnie zmierzyć i przeanalizować wiele kryteriów i na ich podstawie weryfikować, które działania komunikacyjne są najbardziej efektywne, lepiej dobierać język czy kontent. Dlatego wszystkim zainteresowanym osobom najnowsze statystyki udostępniamy zupełnie bezpłatnie i jesteśmy otwarci na ich sugestie włączania do rankingu nowych fan page’y – dodaje.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.