Wyniki Megapanel PBI/Gemius za listopad 2013

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) oraz firma Gemius SA opublikowały wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za listopad 2013.

W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO bez zmian w czołówce. W pierwszej dwudzieste na miejscu 13 pojawiło się szukaj.com. Do rankingu na miejscu 16 trafiła mozilla.org. Poza pierwszą dwudziestką znalazły się dobreprogramy.pl. Połączona Grupa Polskapresse i Grupa Media Regionalne znalazła się na miejscu 10.

Kliknij, aby powiększyć

W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO na miejscu 6 wskoczyła połączona Grupa Polskapresse – Media Regionalne. Z pierwszej dwudziestki wypadła Grupa Pkt.pl. W rankingu pojawiły się gry.pl oraz tekstowo.pl.

Kliknij, aby powiększyć

W TOP20 DOMEN według ZASIĘGU MIESIĘCZNEGO awans z miejsca 13 na 16 zaliczyło ask.com, szukaj.com (z 18 na 14) oraz chomikuj.pl (z miejsca 15 na 13). Z rankingu wypadło otomoto.pl. Do pierwszej dwudziestki trafiła mozilla.org.

Kliknij, aby powiększyć

W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według miesięcznej LICZBY ODSŁON KRAJOWYCH na miejscu 9 debiutuje połączona Grupa Polskapresse-Media Regionalne. Miejscami zamieniły się gry.pl z photoblog.pl. Do rankingu trafiła Grupa Szafa.pl oraz cda.pl.

Kliknij, aby powiększyć

W TOP20 grup witryn i witryn niezgrupowanych objętych audytem site-centric według MIESIĘCZNEGO CZASU kilka mniejszych zmian w środku stawki. Do pierwszej dwudziestki awansowało cda.pl.

Kliknij, aby powiększyć

W TOP20 aplikacji według URUCHOMIONYCH APLIKACJI* (%) Google Earth awansowało z 14 na 11 pozycję, a BestPlayer z 18 na 16. Z rankingu wypadł Foobar2000. W jego miejsce pojawił się GOM Player.

Kliknij, aby powiększyć

W TOP10 grup witryn i witryn niezgrupowanych według odsłon krajowych mobilnych na miejsce 8 wskoczyła Grupa Polskapresse – Media Regionalne.

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

O badaniu

Megapanel PBI/Gemius to ogólnopolskie badanie internetu realizowane metodą panelową. Stanowi standard pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych, z których korzystają polscy użytkownicy sieci. Zostało zainicjowane przez największe podmioty rynku interaktywnego w Polsce, a jego celem jest prezentacja liczby i profilu społeczno-demograficznego użytkowników sieci oraz sposobu, w jaki internauci z niej korzystają. Wyniki badania umożliwiają porównywanie popularności witryn i aplikacji internetowych oraz oszacowanie ich potencjału reklamowego przy pomocy precyzyjnie zdefiniowanych wskaźników. Na ich podstawie reklamodawcy planują kampanie internetowe. Pomiarem objętych jest kilka tysięcy zarówno polskich, jak i zagranicznych stron www.

Liczebność próby: N=12 115. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.

Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.